top of page

SLUŽBY

Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně a snažíme se maximálně pokrýt jeho potřeby a požadavky. Prvním krokem

k poznání je LOGISTICKÝ SCAN/AUDIT, který rychle identifikuje úzká místa společnosti a zahajuje dlouhodobou a úspěšnou spolupráci.

LOGISTICKÝ
SCAN

Rychlé posouzení stavu logistického systému, s příhlédnutím ke zkušenostnímu efektu a  plánovaným rozvojovým či restrukturalizačním aktivitám. Z pravidla první krok  při seznámení se s klientem.

LOGISTICKÝ
AUDIT

Komplexní posouzení stavu celé společnosti se zaměřením na logistický řetězec a jeho vazby. Jde nejen o subjektivní, ale objektivní zjištění na základě poskytnutých dat  s podrobným popisem toku materiálu, zboží, výrobků, ale i dat společností .

OPTIMALIZACE PROCESŮ

Návrh fungování procesů tak, aby došlo k maximálnímu synergickému efektu mezi jednotlivými prvky logistického řetězce. Dohled nad přípravnou, ale i realizační částí. Výstupem může být jen samotný návrh nebo dodání řešení na klíč.

LAYOUT
SKLADU

Návrh uzpůsobení jednotlivých prvků logistického řetězce, s přihlédnutím k bezpečnostním, hygienickým i provozním omezením. Zakomponování nových prvků identifikace, vybavení i plánovaného rozvoje.

AUTOMATIZACE PROCESŮ

S narůstajícími mzdovými náklady a snahou o jejich racionalizaci, dochází ke snaze maximum činností plně nebo alespoň částečně automatizovat. Na základě vašich vizí hledáme efektivní nástroje pro dosažení vašich cílů.

POKROČILÁ IDENTIFIKACE

Návrh a implementace moderních systémů identifikace zboží - QR, RFID, EAN, čárový kód. Jejich integrace do procesů a systémů společnosti. Návrh mobilních aplikací pro maximální užitnou hodnotu  navržených řešení.

STRATEGIE

Stanovení správné strategie je základním kamenem úspěchu každé společnosti. Ať již jde o strategii celkovou nebo částečnou (obchodní, distribuční, logistickou), pomůžeme vám nalézt ideální spojení tak, aby jejich dosažení mělo maximální přínos pro vaši společnost.

VÝBĚROVÁ
ŘÍZENÍ

Na základě požadavků či skutečných plánů připravíme zadávací dokumentaci, oslovíme dodavatele, vyhodnotíme nabídky a předložíme návrh ideálního dodavatele s přihlédnutím k upřednostňovaným kriteriím (čas, peníze, financování). 

STĚHOVÁNÍ

Příprava plánu stěhování, harmonogram činností, výběr stěhovací firmy, dohled nad stěhováním, závěrečné ohodnocení v závislosti na kvalitě a termínu stěhování. 

contact

KONTAKTNÍ ÚDAJE

Telefon: +420 775 685 745

Email: brauner@braunerconsulting.cz

Holubinkova 170/12

Praha 10 - 104 00

IČ: 88539458

DIČ: CZ7812295722

č.ú. 6879347001/5500

bottom of page